• Nie ma interesującej oferty?
    Zostaw CV!
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Agencję Pracy Kaja z siedzibą w Krakowie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r.,poz.922)”.Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
  • 43. FRANCJA (okolice Chambery)- Elektryk
  • Agencja pracy "Kaja" nr rej, 391 zatrudni osobę:

    Dla naszego francuskiego klienta poszukujemy elektryka
    Miejsce pracy: Francja, okolice Chambery

    Zakres Obowiązków :
    * prace przy zmianie okablowania w budynkach
    * prace w nowych i starym budownictwie
    * trasy kablowe

    Oczekiwania:
    * doświadczenie na danym stanowisku
    * uprawnienia SEP
    * zaangażowanie i chęć do pracy
    * posiadanie aktualnego prawo jazdy kat. B ( mile widziane)
    * znajomość języka angielskiego albo francuskiego (wymagane)
    * podleganie ubezpieczeniu zdrowotnemu na minimum 30 dni przed wyjazdem

    Oferujemy:
    * polska umowa o pracę,
    * praca w wymiarze 39h/tyg,
    * wynagrodzenie miesięczne w zależności od stanowiska i doświadczenia, 1800-2000 euro netto
    * bezpłatne zakwaterowanie,
    * zwrot kosztów podróży do wysokości biletu autobusowego po przepracowanym miesiącu

    Osoby zainteresowane proszę o wysłanie CV na adres rekrutacja.apkaja@gmail.com z dopiskiem "Francja - elektryk " telefon kontaktowy: 12 433 74 10
  • Wyślij swoje CV

    E-mail:

    Załącznik:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Agencję Pracy Kaja z siedzibą w Krakowie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r.,poz.922)”.Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.