• Nie ma interesującej oferty?
    Zostaw CV!
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Agencję Pracy Kaja z siedzibą w Krakowie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r.,poz.922)”.Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
  • KRAKÓW (ul. Wadowska)- Szwaczka
  • Agencja pracy "Kaja" nr rej, 391 zatrudni osoby na stanowisko:

    Szwaczka
    Miejsce pracy: Kraków ul. Wadowska

    Czym będziesz się zajmował ?:
    * szycie odzieży,
    * wprowadzanie poprawek,
    * czytanie specyfikacji zamówień,
    * dotrzymywanie wyznaczanych terminów,
    * zszywanie elementów garderoby według narzuconego schematu,
    * ścisłe trzymanie się instrukcji danego zlecenia,
    * obsługa maszyn szwalniczych

    Wymagania:
    * wykształcenie zawodowe o specjalizacji krawcowa,
    * samodzielność, dokładność,
    * doświadczenie w szyciu,
    * dobra znajomość maszyn szwalniczych (stebnówek, overlocków, podszywarek, guzikarek itp),
    * umiejętność pracy w zespole

    Oferujemy:
    * umowa bezpośrednio z pracodawcą (agencja prowadzi tylko i wyłącznie proces rekrutacji),
    * wynagrodzenie miesięczne między 3000-5000 zł netto,
    * praca od poniedziałku do piątku: 6-14 (z możliwością nadgodzin)

    Zainteresowane osoby prosimy o wysyłanie CV na rekrutacja.apkaja@gmail.com z dopiskiem " Szwaczka" lub kontakt telefoniczny pod numerem 12 433 74 10
  • Wyślij swoje CV

    E-mail:

    Załącznik:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Agencję Pracy Kaja z siedzibą w Krakowie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r.,poz.922)”.Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.